onsdag 21 januari 2009

Nu blir det många kakor på våra kalas.

Jag har köpt det största kakfat man kan hitta, tror jag. Det är hela 60 cm högt och helt underbart och jag bara älskar det. Visst är det fint!?!?!? Fast om jag är helt ärlig så kanske jag inte kommer ha så många kakor på det *ler*

Så här ser det numera ut på vår skänk i matsalen och nu så väntar jag bara på min nya tavla som ska sitta här över. Tror att det kommer bli superfint när allt är på plats.



Ha nu en riktigt skön dag! KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Aase sa...

Underbart fat... skulle vilja ha ngt liknande i mitt scraprum :)
Kram Aase

Anonym sa...

Ljuvligt kakfat!:) Jag fullkomligt älskar kakfat med tre våningar. Har två stycken själv. Detta var verkligen härligt fint! Jag är avudsjuk ;) Kram Caroline