tisdag 10 februari 2009

Den 10 februari 2009

Ja, sen jag har fått igång min Sillhouette igen så har den gått varm. Jag får inte till att skära i vanlig CS och det gör mej lite förbenad eftersom det är det som jag använder mest. Men jag har ju gjort det innan så jag ska bara komma på vilka inställningar jag ska ha :O) Flera säger att man ska ha dubbla bilder så jag får testa detta.

Jag har i alla fall skurit ut nya väggord till M & T rum. Kajsa hade fått in blå och rosa vinyl och det var jag ju tvungen att köpa. W blev lite sur över att bara tvillingarna fick, så när vi nu gör i ordning hennes loftsäng så ska hon också få något fint vid sängen. M & T fick i alla fall varsin att ha vid sängen, tyvärr så har T redan pillat sönder sin, så jag får väl göra en ny så småningom.
Här kommer den utlovade spillbits almenackan. Vill du se mer så får du klicka vidare till Handstämplats blogg. Där kan du se fler månader och lämnar du en kommentar så har du chans att vinna en stämpel...
I kväll väntar en tur till tandläkaren, för att laga om en gammal lagning. Jag kan väl ärligt säga att jag inte riktigt läntar tills dess. Får nog ta mej en trösttur till Kajsa på Handstämplat efter :O)
Ha en bra dag!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint med texten ovanför deras sängar :)
Gillar väggord :)