tisdag 10 februari 2009

Den 11 februari 2009

Det var ett tag sen jag visade mina kaffefilter rosor, så nu tycker jag nog att det är på tiden att jag visar min fina lilla kruka med små rosor jag gjort. Jag har gjort dom med bara dom 4 första mallbladen och målat dom som vanligt. Numera så bor den på vår köksö och eftersom den är ganska så låg så passar den bra där! Jag har fått många kommentarer om att den ser så äkta ut, att man inte kan tro att rosorna och bladen är gjorda av vanliga kaffefilter.
Nu ska jag fortsätta att ta hand om min lilla T som somnade med 40 graders feber igår och vaknade med 39! Det blir en lugn dag med lugn lek!
Ha det så gott!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Annica H sa...

Oj oj oj, va fint! Jag har varit på väg att testa din beskrivning av rosorna SÅ länge, men tiden tycks aldrig räcka till.. Gaahhh...
Jag måste ta mig i kragen!
// Annica H