fredag 27 februari 2009

Den 27 februari 2009

Det var ett tag sen och det har hänt lite här i skogen! Det var konstigt att åka ifrån mina barn, men tjosan vad helgen i London gick fort. Det var en välbehövlig vila och det gick jättebra här hemma! Så värst mycket kort blev det inte, glömde liksom av att ta fram kameran. Men första kvällen var jag ivrig och fotade lite fräcka bilder.
I lördags så var vi Covent Garden (där man hittar en massa tokigheter), tittade på Stomp (det var en häftig upplevelse att se 6 killar och 2 tjejer banka som tokar på allt möjligt) och naturligtvis shopade en hel del. Hamleys och Harrods var 2 självklara butiker som vi besökte.
Sen så har det varit semeldagen och då måste man ju äta semla. Ja, bilden säger väl allt om vad Tilda tyckte om semlor!

I dag är det fredag och fredagsmyset hägrar, för min egen del så blir det "bara" en bit mörk choklad, eftersom jag börjat GI/viktväktarna igen! Men denna gång är jag riktigt motiverad och har redan gått ner 1 kilo sedan i onsdags :O)


Ha en bra början på helgen!
KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: