måndag 16 mars 2009

Fler bidrag kommer här...

Ja, jag har skapat lite i helgen och här kommer några fler alster som jag har hunnit med. Först ut är ett monokroniskt alster till Scrappers. Pappret är egentligen en overlay och gjord i plast. Tyckte att det blev väldigt fräckt!
Sen så var jag inne hos Hobbyhuset som också hade Cybercrop i helgen och gjorde en VÅR LO efter en skiss de hade. Vitsippor det är våren för mej, så jag letade fram ett kort från förra året och visst längtar man tills det är vitt av blommor i alla vägkanter. Det blev en väldigt enkel LO då skissen var vädigt enkel *ler* Sen så var jag tillbaks hos Scrappers och gjorde ett kort efter en skiss de hade. Kul, för jag gör ju så sällan kort! Men jag blev nöjd och än så vet jag inte vem som ska få det, men för eller senare så är det väl någon som fyller år!
Till sist så vill jag ge er som är här inne och läser och kanske lämnar en liten kommentar, en liten blomma! Det glädjer mej att just du är här och jag blir så glad när någon lämnat sitt avtryck!
Utan er så vore det ju inte så roligt att hålla igång bloggen!
♥♥♥TACK♥♥♥
Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du har skapat fint Vännen!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättefina prytslar! För att vara en som inte gör kort så ofta - så är du grym på det! Snygg färgläggning och allt.

Åh, vitsippor... de har börjat dyka upp lite här och var, men jag vill ha mer, mer, meeer! Vill bara att våren ska komma nu, slippa snö, tö och slask. Tills vidare får man hålla tillgodo med alla förra årets vårfoto! =)

Kram / Angelica

Unknown sa...

Kanonfina saker du gör. Ja våren gör sitt intåg men här dröjer det nog ett tag till.
Paket till M & T är på väg till dej med posten. Kramar syrran.