fredag 20 mars 2009

Idag är det fredag, skönt!

Ja, visst blir man lycklig när solen skiner!??! Jag blir det och jag har kommit in i ett sånt röjhumör! Jag håller på och röjer överallt så det ser ut som en bomb har slagit ner här. Men förhoppningsvis blir det bra när det är klart :) Tur att Magnus inte är hemma och ser all röra, det jobbiga är att han kommer hem tidigt idag och småttingarna inte gillar när mamma städar hela tiden!



Just nu så håller jag på och målar mitt nya pysselskåp och jag lovar att det kommer visas bilder av det. Det kommer bli super och jag kommer få sitta mitt i vardagsrummet och det braiga är att det är bara att stänga så syns inte alla saker. Nu så vill jag bara till Ikea och det måste bli snart. Vill ju köpa lite bra förvaring så att jag kan röja klart! Får se om jag kan lura med familjen dit i morgon!





Tyvärr så har jag inte något pyssel att visa er idag, för jag har röjt de senaste dagarna så jag har inte fått gjort någonting pyssligt alls. I kväll så är det lets dance och fredagsmys! Visst är det skönt med fredag och som vanligt så laddar vi inför kvällen med det här ->

Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hoppas ni haft en trevlig helg med Let´s dance och popcorn (för övrigt en mycket bra familjeblandning enligt egen utsago!) =)

Hoppas du får ordning på din pysselplats, ska bli kul att få se bilderna på skåpet!

Kram / Angelica