fredag 13 mars 2009

Idag har jag skapat....

MEN det kan jag tyvärr inte visa idag för jag har inte laddat upp det i tävlingsforument ännu. Men jag kan visa lite annat som jag gjort precis innan vi blev sjuka. Här kommer en LO på Wilma, min ängel där vi lockat hennes hår på nyårsafton. Det tog över en halv timma men det var det ju värt *ler* LO är delvis gjord efter en skiss som är gjord av Maritha/Dilorf och den är mars månads skisstävling på Svensk Scrapbooking, dock inte den jag tävlat med *depp*
♥♥♥
Sen så kommer det en bild på min gosekatt som snart blir 12 år, LOVE! Här har jag stämplat med STOR bubbelplast och akrylfärg under fotot. Tyckte det passade här!
♥♥♥
Sen så har jag fått ett paket som gjorde mej så rörd! Att någon gjort en så fin sak till lilla mej, och innehållet var ju inte heller så dumt. TACK min hemlige vän på Svensk Scrapbooking *ler*
♥♥♥
Igår så fick jag lämna sjukstugan och träffa "Skräpligan" lite. Jag knåpade ihop ett kort MEN det kan jag inte visa ännu. TACK tjejer för en trevlig kväll ihop, som vanligt!
Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vad mycket fint!!!