måndag 30 mars 2009

Min altrade förbandslåda

Ja, helgens stora pysselprojekt var att göra om en gammal förbandslåda. Ja, tanken var ju inte att ha förband i den utan att alla mina uppstämplade små bilder i den. Jag har ju många som jag sitter och målar och som jag sen inte använder och tanken var att dessa ska få bo där i. Men jag har inte gjort klart insidan ännu så den får ni väl se senare *ler*
Här kommer i alla fall en bildkavalkad på min nya låda (bilderna kunde väl varit lite bättre tagna men jag var så ivrig att fota den):
Ovanifrån:
Framifrån:
Ena sidan:
Andra sidan:
Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

6 kommentarer:

Kamilla sa...

WOOOW jag svimmar *duns*



*kravlar mig upp*

Den är sååå snygg, sååå SNYGG!!
Vilket mästerverk!!
Du har min adress va? jag tänkte så du vet var du ska skicka den ;)
Kram kram
och nu lägger jag till dig i min bloggkoll...våga proterstera säger jag bara ;) *skrattar*

Carolines Vita vingar sa...

Så fin den blev.
Jag förstår att du är nöjd.
Super söt!
Kram

Jessica sa...

Oj va snyggt!!!!
Nu blir jag riktigt avis, vill också ha.
Riktigt bra gjort!!!!
Kram

Kajsa sa...

jisses.. du är verkligen en mästare på lådor vännen.. stormförtjust i idén med rossnigeln.. sååå söt.. men svamparna vad där det??? och den lilla älvan med glittervingar.. vart hittar man sånt???jisses snacka om att känna sig off..
kramen till dej, det KAN jag ialla fall.. =)

Jeanette sa...

Kanonfin blev den. Du gör så underbara saker. Kram syrran

Anonym sa...

Great work, love all of your blog. Wish I could do as well.