måndag 30 mars 2009

Mycket scrappat att visa idag...

Hej kära du!
Vad glad jag blir att just du tittar in! Tänkte att det var dax för ett nytt inlägg idag och idag blir det blir det lite blandat. Först ut vill jag visa mina "pimpade" minibyråer från Ikea - Fira. Jag har tagit spillbitar och klippt ut så att de passar framsidan av lådan, sen har jag stämplat vad jag har i och dekorerat utefter vad som finns i lådan. Resultatet blev jag väldigt nöjd med:
Sen så har jag scrappat en LO på Wilma, där vi hade gjort en hel massa flätor och då måste ju mamma fota :) Pappret är nytt och det hittade jag på Handstämplat häromdagen när jag var där och hade kurs. Det kommer från "Three Bugs in a Rug" och var väldigt lättscrappat. Jag har egentligen inte använt mej av några många dekorationer utan använde pappret som det var. Jag lade bara till några blingstenar och 3D-lack.
Igår så tog jag och grynen en promenad i det vackra vårvädret och så här långt har våren kommit hos oss. Jag blir så glad när det är fint väder och nu blir man ju sååå sugen på att komma i ordning i trädgården. Vi har ett stort projekt med hela vår trädgård, men vi har beslutat att leja bort det till någon annan :) SKÖNT säger jag bara!!!!
Sist vill jag visa en bild om hur det är att vara tvilling, att alltid ha någon att hålla i handen *ler*
I morgon ska ni få se helgens stora projekt, och jag är sååå nöjd med denna altrade låda ni ska få se! Men här kommer en liten tjuvkik!!!!
Med önskan om en bra dag!
KramKram ♥ till er alla/Anna

7 kommentarer:

Jeanette sa...

Kanonfint blev det. Du är bara bäst på att hitta på. Det är skönt att kunna ha sån ordning. Kram syrran

Vibbe sa...

Jätte bra idé med lådorna fråm Ikea.
Snyggt blev det också.
Kram Vibbe

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vrålsnygg pimpning! Det blev verkligen läckert med minilådorna!

Söta kort på småkottarna - visst är det underbart att vara tvilling, det ser jag på alla mina kottar. Å andra sidan är det rätt gött att vara enling i vår familj också - hon kan välja på upp och ner i åldrarna vem hon behagar leka med! ;-)

Kram / Angelica

Susa sa...

Läckert det blev med nya pysselhörnan! Var hittade du byrån? Stora kidsen har blivit..:)
Kram Susa

Kamilla sa...

ååå så snygg den pimpade byrån blev :D
LO: var jättesnygg och ojoj vad stora tvillingarna är ...tiden flyger!!!
Ser fram emot låddan ;)
Altrat...oooh *dregglar*

Ilus sa...

Lådorna blev superfina!!
Smart med att dekorera med innehållet!

Carolines Vita vingar sa...

Så fint det blev. Ser så härligt ut!
Jag blir själv sugen att skaffa en sådan byrå att pynta.

Kramelikram