tisdag 10 mars 2009

Vilken j..la helg, rent ut sagt!

Ja ursäkta mitt ovårdade språk, men jag är sååå trött att jag skulle kunna somna stående! Vi har haft KRÄKSJUKA, hela familjen. Det var det jä..igaste jag varit med om!!! Det hela började för mej i fredags kväll med en våldsamhet som gör att man bara vill dö! Dåligast har Wilma och Melvin varit, Melvin har kämpat i 29 timmar och hjälp vad jag har lidit! Man känner sig så maktlös när man ser sina barn lida så! Att man själv sen inte mått bra gör ju det hela mycket jobbigare! Att både jag och Magnus varit totalt utslagna gör det hela nästan outhärdligt! Men nu efter si så där 400 tvättlappar, 20 tvättmaskiner med handukar, lakarn och kläder och totalt söndertvättade händer börjar det vända *skönt*
Nu blickar jag i alla fall framåt och känner att vi snart är igång igen!
Jag hoppas att ni alla andra har haft en underbar helg!
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Kajsa sa...

jisses.. såå trist.. ja man känner sig totalt hjälplös när barnen blir så dåliga.. och så orolig man blir.. skönt att höra att ni är på benen igen.. var rädd om dej
kram kram
Kajsa

Unknown sa...

Stackars er. :-(( Skönt att höra att ni är på bättringsväg. Kramar i massor till er och krya på er. Från syrran

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hejhej!

Halkade in här vi scrapbookings forum. Höll andan ett tag här då det första ord jag såg var "kräksjuka" (det KAN ju kanske smitta via nätet?), hua! Hoppas ni slipper det för ett bra tag framöver!
Här hemma är vi utrustade med 3 st WC viket är GULD värt då det är magsjuka på G, med sju pers i familjen blir det lätt skytteltrafik till toa och det tar ca ett halvår att komma ifatt med tvätthögen... ;-) *peppar, peppar ta i trä* så har vi inte haft det detta året (än).

Du har gjort jättefina alster att kika på, så fina bilder på barnen! Jag kommer gärna tillbaka och kikar mer! =)

På återseende!
Kram / Angelica (alias Dolliver på forumet)

Kamilla sa...

Staaackars er!!!
Ja, det är inte kul när det kommer smygande sådär, det må ju vara om man får "vanlig magsjuka" men då det blir sådär att man är helt utslagen då är det mindre kul...vår dotter är som ett "läskpapper" = väldigt mottaglig för olika sjukdomar då hon varit så mkt sjuk tidigare (har en njure som inte riktigt funkar) hon åker alltid på magsjuka, fast resten av familjen klarar sig! fast inte alltid tyvärr!
Kramizar i massor och nu får ni krya på er och ladda batterierna!!