onsdag 8 april 2009

Nu börjar vårt lyckliga år!

Ja nu börjar vårt lyckliga år! Vi har haft ett jobbigt och tufft år så igår när begravningen var över så bestämde vi att nu börjar vårt lyckliga år!!! Fast mitt lyckliga år börjar nog idag för jag var hos tandläkaren i går em, och blev fattig igen! Fast jag fick en fin framtand och en bedövad näsa :) Ja, halva ansiktet var bedövat så det var lite jobbigt ett tag! Men bedövningen släppte snabbt och jag behövde inte dreggla så himla länge *fniss*

Kvällen avslutades tillsammans "skräpligan" och tack tjejer - ALLTID LIKA TREVLIGT!!!

Jag har gjort ett bidrag till Svensk Scrapbookings skisstävling April:

Här ska nu skapas hela dagen lång, så jag hoppas att vi ses en annan gång (snart ;o) )
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vad tråkigt med begravning, men skönt att ni har en så bra inställning - livet är ändå till för levas och då får man göra det bästa av det. Hoppas verkligen ni får era lyckliga år nu! =)

Jättesöt LO, så roligt kort på tanden. Mysiga färger!

Ha en trevlig påsk!
Kram / Angelica

Jeanette sa...

Kramar och jag tänker på er. Mysigt kort och hon ser så go ut.
Kram syrran