måndag 11 maj 2009

Fy vad jag är kass!

Min blogg håller på att sina *hjälp* Jag hinner ju inte med att skriva, fota och lägga in nya saker som jag brukar *ledsen* Jag vill verkligen hinna med detta, men hur ska man hinna med när man har familj och jobbar heltid! Jag måste verkligen ta mej i kragen, men hur gör man, hur får man tid över!!! När jag var på intervju för några veckor sedan frågade killen "Vad gör du på din fritid?" HAR MAN FRI TID NÄR MAN HAR 3 BARN?!?!? Eller är det bara jag som inte tar mej den tiden!?!?!?

Jo, jag har nu jobbat en vecka och haft en ledig helg och jag måste säga att det är faktiskt rätt okej och jobba! Att jag sen gärna vill ha ett jobb i Borås så jag slipper sitta i bilen 2 timmar varje dag ska jag inte sticka under stolen med. Men jag känner att detta är mitt år och att jag snart ska slippa pendla!

Helgen har varit super, och jag vill naturligtvis tacka "skräpligan" för en så rolig och underhållande lördag! Vad jag gjorde får ni andra se en annan dag, för jag måste ju fota lite först :]

Sist i detta inlägg så vill jag tacka Angelica! TACK för att du förgyller min blogg och för att du lämnar små avtryck här hos mej! Jag blir varm i hjärtat av dina kommentarer och dina awarder värmer ännu mer :O)
Jag skickar naturligtvis dessa vidare till er alla som är här inne och förgyller min vardag! Min motivering är: You Make My Day!"

Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh, vad ångestfyllt med att jobba och inte ha tid för scrappingen! Kan inte scrappingen gå under "friskvård" då? *blinkblink* Det brukar ju företage aldrig neka till... *skrattar*

Nä, jag kan förstå att det är lite mycket nu, speciellt i böjan. Men när du kommit in i "andra andningen" så hittar du säkert tid till scrappandet. Jag tar mig tid då jag behöver det eftersom både jag och familjen mår bra av det (Jag mår bra = familjen mår bra).

Och du - vad kul att du blev glad för awarderna! Det var ju det som var min mening!

Ha d ebäst!
Kraaaaam / Angelica

Mrs X sa...

Herregud, inte är du kass inte! Man är inte mer än människa och gör så gott man kan. Det säger sig ju självt att man inte har samma tid när man börjat jobba och särskilt i början, det tar tid att ställa om sig!
Det gäller att sortera bort alla måsten, som egentligen inte är så viktiga. Huvudsaken är att man mår bra! *kram*