tisdag 26 maj 2009

Jaha, här har man ett aktivt liv..

och hinner knappt med sig själv! Men jag har bestämt att det numera ska vara slut på detta dåliga bloggande!
Själv så sitter jag på jobbet och själ mej lite tid för att uppdatera er på läget. Vi har haft fullt upp, vet inte riktigt vad tiden tar vägen, men det är ju tur att man har skoj under tiden. Vi har spenderat helgen i husbilen på Öland med goda vänner och oj, vad trevligt vi haft. Vi har spanat in djuren på Ölands djurpark, grillat och badat. Ja, inte jag men Wilma har badat! Fast hon tyckte att det var lite väl kallt och det kan man väl förstå när det var 18 grader i polen och ösregn. Konstigt att man ska välja att gå och bada den enda stund på hela dagen då det regnar. Dessa barn!!!!
På lördag är det träff hos Handstämplat och det ska faktiskt bli roligt. Jag har ju som sagt inte någon inspiration, men attans nu ska den lockas fram! Jag har kommit på en tävling som jag ska hålla i och jag tror att den passar dagens miljömedvetna tänk, men vad den handlar om kan jag ju naturligtvis inte berätta om idag. Det får ni se en annan dag, troligtvis på söndag eller kanske rent av på måndag!
Nu ska jag återgå till det som kallas arbete och som många av oss sysslar med dagligen. Men jag kan inte annat än att längta lite till helgens ledighet!
Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Kajsa sa...

wohoo.. en uppdatering.. är här och kikar varje dag.. och saknat dina små inlägg.. förstår att det tar tid med jobb och familj,*välkommen i gänget* men du saknas!! kramen till dej

Jeanette sa...

Det låter som ni haft det härligt på öland. Jag håller tummarna för att din inspiration kommer tillbaka, den kommer när den vill, inget som går att tvinga fram. Kram Syrran