onsdag 3 juni 2009

En skön dag...

Sitter här i Borås och jobbar idag! Känns lite konstigt att inte behöva pendla! Även om det bara är tillfälligt så känns det som en vardagslyx att inte behöva sitta i bilen 2 timmar. Jag längtar verkligen tills jag får ett jobb här i stan. Snart så kanske det blir verklighet, den som lever får se!!!

Nu sitter jag i alla fall här och ska försöka göra ett utbildningsmaterial till ett system. Jag har svårt att komma igång och det är lätt att göra massa annat. Som tex att sälja scrapsaker! Magnus undrade igår kväll när jag började plocka fram en massa saker om jag skulle sluta scrappa för jag gör det ju aldrig längre. Men jag sa att det bara är tillfälligt och att just nu så försöker jag bara titta i mitt skåp och känna efter vad jag behöver och inte. Så igår så åkte min gröna groda, Cuttlebuggen och en massa dies ut på nätet och efter sisådär 5 minuter så var den såld! Kul tycker jag för nu kan jag köpa mej ett eller två eller tom tre designkort till min slice!!!

Här kommer ett litet kort på mina två små bustroll, visst é de goa! Dom har blivit såååå stora och i bland så sitter jag bara och undrar vart tiden tar vägen! Men det är ju att varje dag är ett nytt blad i ens livs dagbok och det gäller att ta vara på varje stund som ges. Här fångade jag de båda på kort och det är ju inte så vanligt!!!
Här kommer ett kort på T som är helt nyklippt av sin mamma och MYCKET stolt över sin nya frisyr.
Ha det så gott och må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

3 kommentarer:

Kajsa sa...

sicka godingar..
så stora de har blivit..
vad skönt att du slipper att pendla, även om det är tillfälligt.. =)
håller tummarna för att du ska få nått permanent..
kramen

Carolines Vita vingar sa...

Ja, ibland har man ingen lust att scrappa. Jag har inte haft lust på några dagar.
Jag har så svårt att renska bland mina saker och sälja. Jag är rädd att jag ska ångra mig!
Hoppas att din nya leksak är rolig!
Kram

Aase sa...

Jisses vad tiden går, är det bara jag som står still i tiden?
Vad kul det är att följa ditt träd..... Vad mycket det har hänt sedan januari, häftigt.
Kram Aase