måndag 1 juni 2009

En skön men intensiv helg!

Oj, nu är sommaren äntligen här och på löpsedlarna i morse så lovade de detta väder hela juni, juli och augusti!!! Det låter nästan föööör bra för att vara sant, och visst lovade de fint väder hela förra sommaren också. Ja, jag fortsätter i alla fall att leva på hoppet och det vore super om det kunde vara så här fint hela långa sommaren! Jag njuter i alla fall!
♥♥♥
Helgen har gått så fort och det har varit en bra helg! I lördags så var jag ju på träff, Handstämplat och det var roligt och mycket trevligt! Det störta tacket vill jag ge till min mamma (Gerd hette hon i lördags *fniss*) och världens största GRATTIS MAMMA! Det är så roligt att ha med dig!!! Tack till alla er andra som också var där och gjorde dagen super, men lite extra speciellt till dig Monica som stod ut med oss!
Tyvärr så vill inte riktigt min inspiration infinna sig och jag får väl inse att just nu så lockar min trädgård mer! Igår gjorde jag och W färdigt vårt trädgårdsland, i en hörna bakom garaget. Vi satte frön och var inne i stan och handlade jorgubbsplantor. Sen så fixade vi med bevattning, och gudars vad nöjd jag blev. 1 bilden visar hur det såg ut när Wilma och jag har planterat gubbarna och den 2 bilden visar var på tomten och det såg ut i solnedgång precis innan jag flydde in pga alla mygg. Nu längtar jag tills det börjar växa, och man kan sköda det man sått!
Jag har ju lovat lite scrappat som legat i kameran och skräpat så här kommer lite bilder på 3 LO som jag scrappat tidigare, och som jag är riktigt nöjd med.
Igår så var vi på utställning i Forsa kvarn, och wow vilken plats att ha en utställning på! Superhäftigt och mycket fint att titta på!!! Det var bland annat vår goda vän och granne, EWA BRAMSTÅNG som ställde ut sina tavlor!
♥♥♥
Igår var det ju mors dag och visst blev jag uppvaktad, inte på sängen som Wilma tyckte utan ute på altanen! Jag känner sig så lyckligt previligerad att få bo i den miljö jag gör och ha den familj jag har! Jag ♥älskar♥ er alla av hela mitt hjärta!
Sist men inte minst så kommer maj månads bild, (tyvärr så har jag inte kvar aprils på denna dator så den får komma hit i kväll när jag kommit hem) och visst har det hänt massor sedan i mars!?!?!? Tyvärr så är det så att de valt att ställa en stor vagn där, de håller på att röja i skogen och har placerat sin "fika"vagn precis där, men så är det ju *ler*
KramKram ♥ till er alla/Anna

3 kommentarer:

Kajsa sa...

oj vilken helg du har haft.. =) så mkt som hänt....
jätte fina LO du har gjort..
tack för att du är DU! och jag sänder en hälsning till Gerd.. *asg*
kramen

Carina sa...

Åh vad fint det var utanför ditt hus när det började skymma. Så där vill jag att det ska se ut vid mitt hus också.

Carolines Vita vingar sa...

Jag tycker att jag känner igen dina LO ;) De blev jättefina! Jag har inte lagt ut de LOs som jag gjorde på våran scrapdag än, men det kommer nog i så småning om.

Mysigt att ha en trädgård att greja i.
Kram