fredag 29 maj 2009

Vad har jag nu lovat bort mej till...

Vad har jag gett mej in på??? Jo, jag har sagt att jag ska börja sälja me&i kläder till hösten, var det ett klokt val??? Jo, det är det nog och det ska bli roligt. Jag gillar verkligen deras kläder och när man nu får köpa dessa lite billigare och träffa sina vänner över en visning, ska bli rätt så roligt.

Vill du se vad det är för kläder så hittar du dessa här – www.meandi.se och vill du boka dej för en visning (eller bara handla) hör av dig till mej! Det är ju en fördel om du bor runt Borås också *ler*

Igår så var jag ute och tränade och det gick lite bättre än i tisdag. Jag springer ju dock inte så mycket, kanske 15 minuter på en hel timma MEN jag är ute och rör på mej. Sen så har det skett ett under, ”klonket” i min höft har slutat!!! Inte visste jag att det kiropraktorn hade magiska fingrar *ler* Träningsvärk det har jag, men det hör ju liksom till, eller hur???

Nu ska jag fortsätta med min testning och jag önskar er alla en skön helg! På måndag så ska jag försöka lägga upp lite bilder, både på skapat och så månadsbilden som jag ligger efter med en månad. Ja kortet är taget men det ligger ju på min dator hemma och med den har jag ju lite kontakt. Sen så ska jag fota majs bild, det gör jag nog på söndag och så ska ni få se bilder på morgondagens scrapträff som Handstämplat anordnar, och ni vet väl att den affären ägs av värdens mest godhjärtade tjej jag känner. Kajsa, du är min pärla och jag vill att du ska veta det!!!

Ha en underbart ljuvlig helg och passa på att njuta av sommaren som kommit!

KramKram ♥ till er alla/Anna

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Ha en trevlig helg själv. Vad bra att kiropraktikern fick till din höft. Kram Syrran

Aase sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aase sa...

Men jisses Anna ta bort den kommentaren fingrarna ville inte åt rätt håll, kul menar jag...
Kram

Aase sa...

Tog bort den själv pust vad fel det kan bli ibland
Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Ska du också till träffen?? Nä, nu flyttar jag snart banne mig upp till Göteborgstrakten - jag vill ju också gå på alla dessa olika träffar! Jag antar att ni kommer ha skitkul och jag hoppas få höra en kul redogörelse för dagen, då du kommit hem därifrån! *ler*

Härligt att du blev healad av kiropraktorn - klart de har magiska fingrar!

Och visst är Me&I-kläderna snygga, synd att de är så rackans dyra bara, ska man ha till fem barn så blir det snabbt en bra slant!

Ha en trevlig helg snäckan!
Kram / Angelica

Kajsa sa...

åh.. jag som gillar dessa tröjor.. ja jag ska handla av dej.. vill ha en tshirt med nått kul tryck på..älskar molntröjorna.. =)
blir väl kul!
ses om någon timme...=)
kram kram
Kajsa