måndag 29 juni 2009

I am alive....

men det har varit en intensiv vecka, med kurs i tre dagar, en tuff certifieringstentamen på det och så 4 födelsedagskalas med allt vad det innebärmm mm. Ja, visst är det härligt när det är att göra men varför ska det bli så intensivt vissa perioder. Så är det, men jag vet inte om jag gillar det! Jag skulle ju ha varit med på scrapcrop denna vecka, och den började bra. Jag gjorde ett alster och nästan ett till, men tror ni att jag orkade ladda upp det igår, NOPE! Men ni ska få se dom i bloggen någon dag, men det får vänta lite. I morgon så ska jag nämligen till Stockholm, jag hade väl hellre haft semester, men det får gå! Jag ska jobba i två dagar och göra klart utbildningsmaterialet till den kurs som jag ska hålla i augusti. Men det är tråkigt att lämna familjen, särskillt nu när vädret är som det är!

Ni får ha några ljuvliga dagar tills vi hörs igen!
KramKram ♥ till er alla/Anna

PS. jag fick jobbet!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Stort GRATTIS till jobbet. Hoppas Wilma blev glad över presenten. Massor av kramar till er från oss. /syrran

Anna sa...

JAAA, hon hälsar och tackar för den fina presenten. Hon har lekt med den sen i lördags :O)

KramKram Anna