tisdag 30 juni 2009

Stockholm idag...

Ja, nu sitter jag här på ett hotellrum i Stockholm och tar det bara lugnt! Har varit uppe sen 04:30 i morse och sen tagit mej upp till Stockholm för att jobba hela dagen. Efter en tung dag så skulle jag hitta hit till hotellet, Mornington Hotell och det gick väl så där. Efter en stunds promenad så åkte Gps:en i mobilen fram och vad gör jag då, jo jag ställer in att jag åker bil. Ja, efter ca en sisådär 30 minuter så kommer jag på detta och ändrar och ja, man kan väl säga att jag gått lååååångt i onödan. Men jag får väl se det som lite motion *fniss*

Nu ska jag ta men en dusch och varva ner efter dagens fläng. I morgon väntar en lång arbetsdag med återresa hem till Borås så det ska bli skönt att krypa ner i sängen och bara slötitta på tv:n en stund och sen SOVA!

Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

PS. Månadsbilden kommer i morgon, då jag har lite svårt att fota härifrån :D

1 kommentar:

petraso sa...

kom just hem där i från.....