måndag 15 juni 2009

Jag har överlevt helgen!

Jag har överlevt helgens 3 barnkalas och 1 dop och en sprucken läpp, och idag väntar dagisbesök, kiropraktorn, Ws ridning och en massa jobb. Man kan ju snart behöva semester om detta tempo ska fortsätta!!!! Men NEJ ser du, det blir det inte ännu, får nog lugnt jobba till mitten av juli.

Helgen har varit intensiv men faktiskt så har vi fått gjort ganska så mycket hemma så den känns ju rätt okej ändå. Nu för tiden så behöver vi inte vara med på kalasen, utan W klarar dessa själv. Det gör ju faktiskt att en av oss kan greja hemma och en kan ta hand om de små. Så jag har röjt runt, nästan hela helgen och nu känner jag att jag vill åka och handla lite nya blommor, så blir allt på topp! Igår så var vi på dop, våra vänner M&J har fått en liten son, som skulle döpas igår. Tyvärr så missade vi själva dopakten, pga Wilmas kalas, men vi tog oss ner till Gbg och var med en stund efter. Till ett dop så måste man ju ta med sig en present och ja naturligtvis ett kort. Så jag tog mej en pysselstund i lördagskväll tillsammans med Wilma. Mha Sillen så skar jag ut ett par skor, och så här blev de när de var klara:

Texten har jag "lånat" från ett dop kort som M&T fick när de döptes, tyckte att den var väldigt fin!

Till sist så vill jag visa vad jag fick av MHV - min hemlige vän på Svensk Scrapbooking. Jag blev helt stum, TACK SNÄLLA DU ♥♥♥

Ha nu en bra vecka!!!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Mrs X sa...

Men gud så söta skor!! Det är så kul att kunna ge något mer än bara ett vanligt köpt kort!