fredag 12 juni 2009

Sommarlov!

Kommer du ihåg ditt första sommarlov? Det gör jag, jag och mamma gick på stan och fikade! Igår så var det avslutning för Wilma, och vi var i Gustav Adolf K:an tillsammans hela skolan. Det var så fint och det var mycket sång som det ska vara, tycker jag! Wilma och kompisen Alva hade myror i benen och hade väldigt svårt att sitta still. Mycket fniss blev det, så mycket att fröken fick säga till *ler* Väl hemma igen så firade vi in sommarlovet med jordgubbar, glass och grädde, MUMS!
♥♥♥
Wilma mår bra och har inte vad vi har sett än, några men från fallet! Men än så länge är det vila som gäller. Tilda var feberfri idag och det känns ju skönt! Nu har hon "bara" prickar över hela kroppen, ser ut som hon har fått en minivariant av mässlingen, så nu är hon nog imun mot den sjukdomen. Konstigt att man egentligen utsätter sina barn för detta, och gör det utan att protestera. Det är väl inte något konstigt att spruta in massa "baciller" i kroppen, eller?!?!?!?!
♥♥♥
Ja, idag så sitter jag bara och laddar inför helgens 3 kalas och 1 dop! Men snart är det ju semester, och då får man ju bara vara, eller???
♥♥♥
Hoppas nu att du får en bra helg, så hoppas jag att jag kan få in lite bilder i början på nästa vecka!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Skönt att Wilma mår bra! Och vilken härlig skolavslutning, vi brukar också festa till det lite med "examensfika", alltid lika uppskattat av barnen!

Hoppas nu också att Tilda håller sig feberfri, nu ska ni ju njuta av sommaren!

Ha de så gott snäckan!
Kram / Angelica

Aase sa...

Ooop stre kalas och ett dop lät som fyra saker för mycket oavsett hur kul det än är ....
Har själv varit på ett kalas och en utedag på en visfestivaligår, sovit hela em..... Ja ja tur att smestern kommer snart
kram Aase