onsdag 8 juli 2009

Jag har scrappat

Igår så fick jag ett ryck och satte mej ner och scrappade! Det var ett tag sen, men vad mysigt det är när man väl kommer igång. Wilma satt med mej en stund och det är så roligt att se hennes fantasi. Hon fick fatt i några skisser som jag printat ut, och när jag förklarat hur man använde dom så satte hon sej ner och scrappade efter en av dom. Ska försöka visa resultatet någon dag *stolt*
Själv så fick jag gjort några stycken och idag har jag faktiskt fått med mej kabeln till kameran så nu kan jag visa er. Först ut är en LO som jag gjorde till Svensk Scrapbookings midsommar crop.
Tyvärr så orkade jag inte lägga upp den så jag var utom tävlan, men jag gillar den och kommer säkert att använda skissen fler gånger!
Den här har jag säkert visat innan, men eftersom jag har minne som en guppy och inte kommer ihåg, så kommer den igen. En mycket stolt storasyster som håller sin några dagar gammal lillasyster.
Här kommer ytterligare en som jag skulle tävlat med i SS crop. Jag blev så nöjd med denna och här har jag äntligen fått tummen ur att använda Slicen lite. Ordet Giggle har jag skurit ur mha denna lilla roliga maskin.
Ord och blad är lackade med 3-D lack, tycker det blir en så fräck effekt av detta! Trädet har jag skurit ut mha Sillhouetten, som jag ibland dammar av och använder numera.
Här kommer en LO som legat och växt till sig i några månader. Igår så skar jag ut bokstäver med Slicen och tyvärr så blev de lite stora, men man lär sig väl med tiden *ler*
Sist så ska ni få se en liten "Sneak a Peak" från mitt senaste DT uppdrag. Jag hoppas att jag får visa upp det i sin helhet snart :) Både här och i Handstämplats blogg!
Snart är det semester för min del och då hoppas jag att det blir mycket pyssel!
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att du fått din skapar lust tillbaka. :-)) Vilka fina verk du gjort. Kram Syrran

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow vilka skapelser du gjort! Riktiga konstverk ju!

Härligt att skaparlusten hittat hem till dig igen!

Ha de bäst snckan!
Kram /Angelica

Mrs X sa...

Roligt att se att du kommit igång att scrappa igen, och så mycket fint du har gjort!! Det där lilla trädet var ju bara för sött!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Hej, tack för titten hos mig :) Vilka fina scrappade saker du gör. Har provat själv men det går inget vidare... får lim och papper överallt :) *LER* Trevlig helg :)