torsdag 9 juli 2009

Nytt DTuppdrag för Handstämplat

Nu ska ni få se julis DT uppdrag för Handstämplat. Jag har denna månad gjort 3 stycken LO i stället för alter som jag brukar göra. Det är underbara papper från Fancy Pants Design och dekorationer från Reprint mm.
Först ut kommer Wilma sittandes på en stubbe stol på väg till Öland.
Sen så kommer Melvin sittandes på samma stubbe stol.
Sist ut så kommer ett ljuvligt kort på Wilma när vi var i Falkenberg och campade med husbilen.

Allt material hittar ni naturligtvis i Handstämplats butik.
Sen så får ni ju bara inte missa den underbara tävlingen som finns i bloggen! Om du klickar på bilden så kommer du direkt dit! Den är så enkel att vara med i så skynda er dit och kommentera!!!!

KramKram ♥ till er alla/Anna

5 kommentarer:

Mrs X sa...

Hej! Självklart är det ok att lifta min LO, är ju bara kul!! Och inte behöver du känna att du måste kommentera, jag kikar in här ändå ;)
Jättefina alster, du är inne i ett riktigt stim nu! Den där tävlingen måste jag ju kolla in, jättefint pris!!

Anonym sa...

Hej vännen!
Åh, du gör så fina saker! Jag blir så glad av att se det du visar, känner inspirationen hoppa jenka i huvud och händer, så småningom kanske jag får lite tid över i röjandet och stajlandet! Har några kort jag måste göra, så jag ska planera och förarbeta lite innan vi åker tillbaka till Öland.
Ha det bäst!
Kramar, Helena

Jeanette sa...

Kanonfina saker du gör. Fortsätt och skapa. Gillar att kolla din blogg och se vad vakert du gjort nu. Kram syrran

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Oj! Attans vad scraplusten kommit tillbaka! Och så snygga Lo's då!

Kreativa, snygga, fina, vackra, fantastiska, rofyllda, konstnärliga och underbara (ja, jag hade kunnat skriva fler vackra ord - men jag måste spara på de jag kan så jag kan skriva liiiite annorlunda nästa gång.. Känns som om jag upprepar mig väldigt ofta härinne *ler*)

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

rebecka sa...

jättefina lo´s du har gjort! :) alla tre!