fredag 3 juli 2009

Nu är det helt klart...

Idag är det en lyckans dag för mej!!!
Jag har sagt upp mej från mitt jobb, skrivit på för ett nytt och lunchat med två goa tjejer! I kväll så ska jag skåla i skumpa med familjen och bara njuta av mitt nya liv som komma skall. Ett liv UTAN 10 timmar i bil varje vecka, en och samma arbetsplats, inga resor osv. Kan man bli mer lycklig, det tror jag knappt! Njo, om jag vann en massa pengar kanske, men nej att i höst kunna lägga 10 timmar i veckan på sin familj i stället för att sitta i bilen; det finns nog inte mycket som väger tyngre!
Må väl och SKÅL!!!
KramKram ♥ till er alla/Anna

5 kommentarer:

Mrs X sa...

Låter härligt! Familjen är ju ändå viktigast. Grattis till nya jobbet!

Aase sa...

Jippi, vad kul!!!! Grattis grattis
Gläds med dej! Kram AA

Jeanette sa...

Grattis än en gång. Det blir jätte härligt att du slipper pendla och att du slipper vara borta i jobbet. Speciellt när M reser en del i sitt jobb. Massor av kramar/ syrran

Anonym sa...

Älskar dina kaffefilterrosor, måste lära mig hur jag gör dem! Kanske jag får se dina live i höst. Då syns vi på ditt nya jobb, mitt befintliga jobb! Välkommen! /ANT

Angelica - Angel - Dolliver sa...

GRATTIS! Det är dig väl förunnat! Så himla härligt att du fick jobbet!
Klart att det väger tungt med tio extra timmar med la familia!

Hoppas du får en skön sommar tjejen!
Många kramar / Angelica