fredag 10 juli 2009

Nu väntar semestern

Idag jobbar jag min sista dag på några veckor. Det ska bli skönt att få vara ledig! Inte för att jag tror att jag kommer få sova mer eller ha fler sovmornar, men att bara få tagen som den kommer. Vi kommer nog ta husbilen på turne runt i sverige så jag hoppas att jag kommer kunna visa er en massa sköna bilder från vår semester.

Idag blir det mycket M&T i mitt inlägg. För 19 månader och 4 dagar sedan kom dessa två godingar in i våra liv. Det var en stor omställning att bli trebarnsmamma och tvillingmamma. Jag blir så förundrad av vad mycket som har hänt sedan dess. Det är så roligt att få följa dessa två helt olika individer på samma gång, och jag känner mej så lyckligt lottad över detta.
♥ Mammas STORA kille ♥
♥ Mammas minsting ♥
Nu är det så mycket bus och spring i dessa små kroppar. Och ni ska veta att det är MYCKET vilja i dessa två små kroppar. Att sitta still för att kunna fotas, NEJ det går ju bara inte! Att fånga de båda på bild är helt omöjligt, ja fota kan man ju göra men resultatet är ALLTID att en vänder sig bort/tittar bort/gör en ful grimage mm. Inte så lätt alltså!!!
Men i bland så lyckas jag hitta de gyllene tillfällena då de en av de hittar på något roligt bus. Här kommer kort på lille M som satt sig i en låda
och kikar fram och säger "EJ" (hej)
Sen så måste jag tacka min goa bloggvän Angelica/Dolliver som är här och förgyller min blogg med sina goa kommentarer och för denna AWARD som jag fått ♥ TACK för att du får mej att le!!! ♥
KramKram ♥ till er alla/Anna

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Tänk vad tiden går fort. Dom är så goa dessa små busfrön. Ha det så trevligt när ni far ut med husbilen. Ni är välkommen att komma och hälsa på, vi har gott om plats på gården för husbilen och ström finns det också. Kram syrran

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh vilka söta små linslusar! Och visst är det en fantastisk upplevelse! Tänker ofta på hur lyckligt lottad jag är med två tvillingpar och en enling (för visst var det en upplevelse att bara få ett barn! Här hemma är det ju nästan det ovanligaste... *ler*).
Tänk att två stycken föddes samtidigt, växer upp under samma premisser - och ändå är de så olika varandra. Två HELT olika individer - det är alltså bara så fantastiskt!

Hoppas ni får en riktigt trevlig semester på Sverigeturnén! Vinka om ni kör nått i skåne *ler*!

Kul att du blev glad för awarden och jag blir nästan lite generad över dina gulliga ord om mig!

Ha de bäst vännen!
Kramar / Angelica

Mrs X sa...

Vilka godingar! Det är verkligen underbart med barn, men precis som du skriver så går tiden så fort. För fort! Även om varje ålder har sin charm...
Hoppas ni har en trevlig semester!