torsdag 13 augusti 2009

Blir du besökare 10 000???

Ja, blir det du, ta en skärmdump på räknaren lite längre ner och maila din adress till mej, annas74 @ hotmail. com (ta bort mellanslag) så ska jag skicka dej något skoj!!! Det vore roligt om du berättar om du är en pysslare som jag eller inte, så jag vet vilket av prisen jag ska välja ;o)


Aldrig hade jag trott att det skulle bli så många som vill komma och besöka mej *ler* Tack för att ni kommer och välkommen åter!
KramKram ♥ till er alla/Anna

7 kommentarer:

Kat! sa...

tjohoo...det blev jag som blev 10 000 men kan inte ta någon skärmdump så strunta i att skicka något, alltid trevlig att titta in hos andra ändå.

ha en fortsatt bra dag, kram Kat!

Mrs X sa...

Äh, jag blev 10001... ;)

L8 sa...

WOW!! 10.000 besökare - Grattis!
Kram
L8

Åsa/asamia sa...

Jag kom nog för sent, nu är det ännu fler som besökt dig...alltid lika kul att kika in ;0)
Ha en bra dag!

Kamilla sa...

GRAAAATIS :D till 10000 besökare!!
Jag blev typ 10026 eller nåt *surar*
Grattis till Kat :D
kram kram

Jeanette sa...

Grattis till 10000 besökare. Även grattis till Kat som blev den 10000:de. :-)) Kram Syrran

Carolines Vita vingar sa...

10 000 besökare! Så skoj!
Gratulerar!
Kram