fredag 14 augusti 2009

Grattis säger jag till...

Angelica, Kat och Sara som alla var besökare nr 10 000! Undrar egentligen hur bra min räknare fungerar?!?!?!?! Men grattis till er tre, något roligt kommer på posten :D
I dag skiner solen och det är fredag! Jag har snart bara två veckor kvar av pendling och jag längtar tills jag får börja på mitt nya jobb! Jag funderade faktiskt på hur långt jag kört sedan jag började pendla och jag kom fram till att jag kört ca 7 varv runt jorden sen jag började. Tänk om man faktiskt fått göra det, vad mycket man hunnit se!!! JA, och tänk all tid jag spenderat i bilen, PUST säger jag bara!!!
Ha nu en superfin helg, och ta hand om varandra!!!
KramKram ♥ till er alla/Anna

7 kommentarer:

Jeanette sa...

Den funkar så att om man varit in en gång tidigare och går in igen med samma dator så räknar den inte. Den räknar bara den datorn 1 gång/dag. Den visade på 10000 när jag var in också, men då hade Kat skrivit att hon var den 10000, så jag förstod att det inte var jag. För när jag såg din tävling stod min räknare på 9995. Kram Syrran

Anna sa...

Ja, när jag nu kollade på tiderna så var det Kat som var först!!! Men jag skickar något till er ändå, eftersom jag skrivit ut det! Jag är så glad att ni förgyller min blogg med era besök :)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vad lustigt att det kan bli så! Grattis till vinnarna :) Trevlig helg! Kram Johanna

Cecilia sa...

Hej Anna!
Alltid kul när folk man känner bloggar, jag ska kommer besöka dig i fortsättningen!
Kram Cecilia Möllerstrandh

Kamilla sa...

Grattis brudar :D
Härlig räknare du har Anna *fniss* han kanske tycker "ju fler desto bättre"
Kramkram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

*fniss*

Tokigt kan det bli! Kommer faktiskt inte ihåg om jag var inne tidigare på dagen, möjligtvis att jag var inne vid midnatt och att det då var mitt "egentliga" förstabesök.. Eftersom Kat var först.
Så att du skickar till alla tre är ju bara så gulligt av dig!

Och jag är så glad att förgylla din blogg, det är ju dina inlägg som förgyller mina besök här!

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

pysselsara sa...

Oj, så det kan bli... Joo, jag var inne lite tidigare under dagen, men han inte läsa vad du skrivit då, utan tittade in igen lite senare. Verkligen supersnällt av dig att skicka något till alla, trots att Kat var först!

Ha det gott!
Kram kram