fredag 21 augusti 2009

Fotoboken

Jag är ju en scrappande mamma som gillar att göra sidor till mina barns fotoalbum. MEN jag är ju även en fotande mamma och jag fotar ganska så mycket eftersom jag har trebarn. Eftersom min scrappande går i perioder så därför har jag ganska så många foton som bara ligger på datorn. Men nu har jag upptäckt Fujifilms Fotobok där man på en enkelt och smidigt sätt kan lägga in foton, många foton och själv redigera hur det ska se ut. Man kan även lägga in den text man vill!!!



En annan bra sak är att man också kan välja sitt omslag, man kan välja hårt eller mjukt omslag. Priset varierar på vilken omslag man väljer och det kan ju vara bra om man gör en bok som man tänkt ge bort! Jag tror att jag kommer ge bort flera stycken, det är ju perfekta som julklappar!
Och jag säger bara som Fujifilm säger - man har oändliga möjligheter med denna fina fotobok!

Vill du beställa en egen så gör du det här - http://www.fujidirekt.se/fotobok/


KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Vad smart!
Hoppas du har det bra, kram

L8 sa...

Tack för din goa kommentar:)
I själva kortet är där två stycken sådana där Merci choklad. Och i stora paketet är där en ruggigt god bar-b-que sås, pantoffelsalt (som potatissalt heter här nere i Skåneland...hihi) och typ sådana där grisinis (tror jag det heter) Sedan har jag slagit in det i cellofan och slutligen satt på själva "kortet". Följ you tube instruktionerna - det var inte komplicerat alls.
Ha en super vecka du med!
Kram
L8