torsdag 20 augusti 2009

Wilma har börjat 1:an

Min tjej har blivit stor! Igår så började hon 1:an och det var stort, att få en bänk, eget fack i klassrummet och en ny fröken. Det känns jättebra och det är roligt att se hennes förväntan. Jag undrar om jag var lika förväntansfull när jag började 1:an, ja det var jag nog! Fast Wilma har ju gått ett år och känner sin klasskamrater och har redan kompisar i klassen och det tycker hon är skönt! Hon behöver ju liksom inte tänka så mycket på att lära känna alla klasskompisar utan mer fokusera på skolan.
Själv så missade jag ju denna stora dag, eftersom jag hållit kurs på Astra Zeneca. Det gick bra och nu ska jag bara avsluta mej själv på Guide och börja blicka framåt mot ICA. 8 dagar kvar att arbeta på det gamla....
Ha det nu så gott så ska jag försöka få med mej lite bilder tills i morgon! Jag har ju gjort ett nyckelskåp som jag tror att jag inte visat er!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Carolines Vita vingar sa...

Så spännande med skolstart! Hoppas Wilma trivs med att gå i ettan!
Kram