torsdag 3 september 2009

Jag har hittat en grej som jag bara måste ha...

Det är en helt underbar tesil i form av en jordgubbe. Den är gjord i silikon och bara för söt, jag bara MÅSTE hitta var man kan köpa dessa. Har du något tips, lämna då gärna en liten kommentar om var, så ska jag rusa dit och handla!



Bilden är lånad från Gastromax hemsida!!!
Nu så har jag börjat på mitt nya jobb, och wow vad skönt det är att ha en fast arbetsplats och framför allt slippa pendla. Jag lämnar Wilma i skolan strax innan 8 och är på jobbet några minuter över. Jag kan inte säga annat än att jag är helnöjd!!!
Ha nu en superbra helg! Själv så ska jag ha kräftskiva här hemma tillsammans med familj och goda vänner. Nu i kväll så har jag bakat kantarellpajer och det luktar så himla gott i hela huset! Tur att jag och M kör VV så jag har en ursäkt för att inte provsmaka :D
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Ann-Louice sa...

Jag gjorde en snabbsökning och då verkar den finnas på Åhlens för 49 kr.

Den är jätttesöt.

Kram

Ann-Louice

Anna sa...

Men tack, då ska jag åka dit efter jobbet!

KramKram Anna

Carolines Vita vingar sa...

Verkligen supersöt! En sådan skulle man ha. Det är en tesil som man blir glad av.
Man kanske ska åka förbi Åhlens en dag och kika på den.

Ska vi bestämma någon dag så att du kan få lite skisser?

Kram

Kamilla sa...

ÅÅh så himla häftig!
Kanske nåt att köpa för mig åxå :D
kram kram vännen!