torsdag 27 augusti 2009

Kolla in vad jag fick igår...

Igår när jag kom hem så låg det ett mycket fint kuvert och väntade på mej. Redan när jag såg kuvertet så blev jag glad, eftersom jag visste ved det kom i från. Det kom från underbart rolig, kreativ, liksom jag tvillingmamma fast ggr 2, en mycket god och kär bloggvän! Hon heter Angelica, alias Dolliver och är här ofta och tassar omkring ;O) Ja, du lämnar många goa kommentarer oxå!!!
Jag tycker att du ska besöka hennes blogg, http://scrappgalen.blogspot.com/ och kolla in hur hon har det hemma. Hon har världens sötaste hund där hemma tex!!!
♥♥♥♥ TACK vännen det värmer sååå mycket i mitt hjärta ♥♥♥♥
Dessa fina ord hade hon skrivit och ja, vad ska jag säga ♥♥♥
Vill du veta vad en KAOS Award är:
Det är Yoli som är upphovsmakaren till det och så här skriver hon:
KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

Nu ska jag klura ut till vilka jag ska skicka mina, hmm ni är så många. Men först så ska jag göra dom :)
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vad bra att det kom fram! Och att du blev glad för det! Ska bli kul att se hur dina kommer se ut!

Jag diggar ditt DREAM-album i förra inlägget - så stilrent och läckert! Liftvarning kan jag säga då jag har ett LOVE-album här hemma som jag inte vet vad jag ska göra med...

Hoppas annars att allt är bra med dig snäckan!

Föresten - ett stort tack för den fina gåvopåsen med allt gott godis i!! Blev sååå glad - för allt! Tack, tack, tack!

Ha de bäst!
Kram / Angelica

Anonym sa...

Grattis till KAOS:en!!!

Anonym sa...

Grattis!
Tänk vad jag får lära mig, KAOS, vilket himla bra "vandringspris"!
Jag blir som alltid imponerad och inspirerad av allt du gör! Trevlig fortsättning på helgen! Kram, Helena

L8 sa...

Grattis!! Ses vi på Scrapevent 2010?? Det har precis dykt upp lite smyginfo :) Hålls på Tivoli i Köpenhamn. Såg att du varit med både 08+09 och det har jag med så om du ska dit så måste vi träffas irl!!!
Kram
L8