fredag 9 oktober 2009

Arbetsveckan är äntligen slut...

Nu är äntligen arbetsveckan slut och en skön helg väntar. Idag så sitter jag här själv, barnen sover och maken är borta på middag. Ganska så skönt, hade tänkt att jag skulle pyssla, men näää, jag har inte någon lust. Har gjort en LO till SS cybercrop men jag gör nog inte mer i kväll. I morgon har vi inte några speciella planer. Jag tänkte att jag skulle åka ner till Markslöjd och handla lite fina lampor till altanen. Ja, eller ljusslingor till räcket är det väl egentligen. De skulle ha utförsäljning och det kan ju man spara lite pengar på, särskillt när man har en altan på 145m2.
Idag när det har varit så fint väder så längtar man till sommaren. I morgon så ska det bli fint så då får man passa på att städa undan alla växter på altanen och plocka in grill och utemöbler. Här kommer en bild jag funnit på nätet, den får mej att tänka tillbaks till sommaren.

Ha en skön helg!

KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Jennie/Deleelsia sa...

Åh vilken fint magnolia foto, min favorit blomma. Den vittnar verkligen om när sommaren är på väg igen...lite långt tills dess bara...men jsut nu längtar jag faktikst till julen :)