onsdag 14 oktober 2009

När ska det ta slut?!?!?

Just nu så är jag slut i min kropp! Jag har två små gryn som har feber, IGEN och jag konstaterade nyss att vi har vabbat varje vecka sen de började på dagis i slutet av augusti. Ska det vara så här??? Ja, säger många och frågar man BVC så kan det vara så här i upp till ett halvår. Mmm, bara 4 månader kvar!!! Tur att jag och Magnus kan dela på oss och jobba halva dagar.

Nä nu ska man väl inte gnälla, det är ju onsdag! Dagen mitt i arbetsveckan och det närmar sig helgen. Vi hade tänkt att ta husbilen till Varberg, men vi får nog tänka om och vara hemma och bli friska. Har ni några tips på vad man kan göra till helgen, kanske en picknick på vardagsrums golvet!?!?!

Jag skulle ju visa er kort, men som vanligt så finns de kvar i kameran! Ja, jag har ju inte scrappat så mycket men några LO har jag gjort! Men jag känner att jag behöver organisera mej lite mer, tror att det får bli ett röj för att få lite ordning så kanske den där lusten kommer tillbaka.

KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Carolines Vita vingar sa...

Tycker synd om er! Hoppas de kryar på sig snart! KRAM

Jeanette sa...

Stackars er. :-(( Krya på er. Massor av kramar från mej./syrran