tisdag 1 december 2009

Sjukstuga..... igen.....

Ja, här är vi sjuka IGEN! M&T har haft en fruktansvärd hosta och hög feber hela helgen. Tilda hostade konstant från fredags kväll tills igår, dvs säga att vi har ju inte sovit några långa pass, så jag börjar tröttna på sjuka barn.


Själv så fick jag gå hem från jobbet i torsdags, och låg i soffan hela fredagen. Jag tror att jag reagerade på nöffbacillerna jag fick i vaccinet för 1½ vecka sedan. Ont i hela kropp och knopp ända tills i söndags kväll. Tur var att jag inte hade någon feber så jag orkade ju ta hand om de små. Vi har varit sjuka hela hösten känns det som... Men men det blir väl vår tur att hålla oss friska snart...


Jag har skapat lite för Handstämplat, jag gjorde en julstjärna att ha i fönstret och lite fina tags, som någon speciell ska få på sin klapp i år... Stjärnan är gjord av ett chipboardalbum som jag klätt med papper från Inkido. Sen har jag dekorerat de med lite blommor, blad och bling.

KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Netta sa...

Jag tycker synd om er. Massor av krya på er kramar från mej. /syrran

Articsisters sa...

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.

Stjärnorna här är helt underbara.

Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

Välkommen in
Lisbet
Articsisters