fredag 5 mars 2010

Det ligger vår i luften...

Det känns som om våren är på gång!
Nu har vi haft sol i flera dagar och det har varit så skönt att ge sig ut på promenad på lunchen. Jag brukar ta en runda runt Ramnasjön och nu är det mycket fåglar där. Det har varit glashalt, så det gäller att ta det lungt men man blir liksom rofylld att gå där.
I det kontor där jag brukar tillbringa mina arbetsdagar brukar luften ta slut någon gång på eftermiddagen och då är det bra att ha laddat lite under lunchen. När solen skiner så är det lätt att ta sig ut och njuta. Det bästa är att nästa vecka ska det sköna vädret hålla i sig, det ska bara bli lite varmare och det är något som vi längtar efter. När till och med barnen tycker att det räcker med snö, då räcker det...
♥ ♥ ♥
I helgen ska jag hitta en plats i lä och bara ge mitt vintertrötta nylle lite sol! Hoppas att solen lyser på er alla som är här inne och strosar runt!
♥ ♥ ♥
Välkommen våren!!!
KramKram Anna ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Carolines Vita vingar sa...

Så härligt det låter!
Kramelikram