lördag 6 mars 2010

Underbart väder gör mej glad

Jag tror att jag har fått vårkäslor, för jag börjar möblera om. Idag har jag flyttat tavlorna som satt över sängen till köket och upptäckt att färgerna passar perfekt till tapeten. Så här blev det när det blev klart.

I dag är det ljuvligt väder och idag har vi bestämt att vi ska gå ut och grilla korv på altanen. Det är fortfarande kallt men det ska ju bli mildare och solen ska stanna kvar under nästa vecka. Kan det kännas bättre???
Jag önskar er en underbar lördag!!!
KramKram Anna

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej.. åhh vad fint du hade gjort med dem "scrappade" tavlorna..
jäääättteeefiiiinnnt verkligen. Du har öga för detaljer.

Hoppas att ni ha lika gott väder i borås som vi har i vårgårda idag.

ha det bäst // Maria

Anonym sa...

Så snyggt det blev Anna!!!

Scrap o Tryck i Vedum sa...

Gillar verkligen de altrade canvas tavlorna. Helt underbart vackra.
En jätte fin och inspirerande ide.