onsdag 7 april 2010

Roligt paket på posten idag

Idag kom det ett roligt paket på posten. För några veckor sedan hittade jag denna roliga sida med massa fröer - http://www.runabergsfroer.se/html/index.htm
Den är väl värd ett besök och en beställning om man gillar att plantera växter och grönsaker! Snabb leverans hade dom också :) Många av fröerna var ekologiska och det gillar jag! Så nu ska jag sätta Kanelbasilika, Chile peppar, Vintersallad, Humle, Vallmo m.m. så att jag kan fylla mitt växthus som är inplanerat i trädgårdsdesignen. Till helgen ska vi mäta runt huset och beställa plattor till tomten. Sen ska jag börja gjuta platta till växthus och förbereda för odligssäsongen.
Jag längtar!!!
KramKram Anna ♥♥♥

1 kommentar:

Mrs X sa...

Och snygga påsar var det också, som blir perfekta att scrappa sen! ;)