söndag 29 augusti 2010

Sovrums styling

Idag åkte M bort på resa med jobbet och kommer inte hem förän på tisdag kväll. Vet inte riktigt vad som händer när han åker bort, men jag får sån energi. Barnen har lekt med varandra idag och jag har fått tid till att omvandla min energi till lite praktiskt arbete. Det har putsats fönster, halva huset är klart.
Jag har stylat om i sovrummet och det enda som fattas nu är det fina linneskåpet som jag fått av Sara. Det står i garaget och har fått ett första lager färg på sig. Jag hoppas att jag får lite tid någon kväll att gå ut och göra det färdigt...
För ett bra tag sedan så köpte jag mej några väggord på Tradera och idag blev de äntligen uppsatta. Jag flyttade tavlan som satt över sängen och satte den jämte fönstret. Gardinerna har jag fyndat på www.textilonnet.se, det står "amor vincit omnia" på dessa.

Väggorden satte jag över sängen på en lång rad, istället för en klump som de var från början.
Så här står det:
Sen så fixade jag några doftpåsar också. Den första blev en påse som jag sprayade med en rumsspray, fresh cotton, som jag fick med mej i min STORA låda från www.nordljus.se. Jag säger bara det, bor ni runt Borås måste jag få komma. Så mycket fina saker jag kommer visa!!! Hjärtat stämplade jag med distress ink och fyllde med mina egenplockade lavendelblommor. Ljuvligt doftar de, båda två!
Nu har jag skickat iväg min stora tjej till mormor och de små trollen ska strax gå och nattas. De har inte sovit middag idag så jag hoppas att det går fort, för sen ska jag ha en lugn och skön kväll, bara för mej själv.
Undrar vad jag ska hitta på....
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

1000tavlor sa...

Jättefint ! :)

Carolines Vita vingar sa...

Vad fint det blev! Vilken snygg tavla vi har! Ser fram emot att se linneskåpet! Kram Caroline

Unknown sa...

Super fint blev det. Väntar med spänning att få se linneskåpet. Kram Syrran

Sissi sa...

Åh, vad snyggt! Blir sugen på att fixa om hemma hos mig själv nu =)