lördag 4 september 2010

Inte ett nytt hus, utan tre...

Nej, vi har inte köpt något nytt hus, inte stort i alla fall! Jag har köpt mej tre stycken små att ha på min bokhylla i vardagsrummet. Jag bara älskar hus lyktor, har flera stycken och då var jag ju tvungen att köpa dessa tre :) Jag har inte riktigt fått till hur jag vill ha det i och på hyllan men dessa passar perfekt! Nu har jag börjat och då brukar ju resten komma av bara farten...
Idag har Magnus åkt till Göteborg på "Grabbhelg" (gubbhelg skulle väl jag kalla det) och vi andra har varit hemma och njutit av det fina vädret. Wilmas kompis Alva och hennes mamma har varit här och fikat och planerat för det stora Pyjamasparty som tjejerna ska ha nästa helg. De ska fira att de fyllt 8 år tillsammans med alla tjejerna i klassen!
***
Nu så sitter alla goa ungar och kollar på mamma mu och bolibompa, och strax ska de gå och sova. Undrar om mamma Anna får en lugn och skön lördagskväll???
KramKram

Inga kommentarer: