söndag 19 september 2010

En stolt mamma...

Igår så tog jag med mej Wilma in till stan när det var dax för att springa. Hon och hennes klasskompis Matilda ville också springa och det var ju roligt att de vill vara med. De sprang och gick de 2 km som de skulle avverka, jätteduktiga var dom! Så det var en stolt mamma som startade sitt 5 km lopp.
***
Första kilometern gick superbra, 5,18 och kanske lite för bra för jag orkade inte riktigt på slutet. Men jag tog mej runt på strax över 30 minuter och det är jag supernöjd med. Jag har förbättrat mej med nästan 1½ minuter på två veckor. Jag klarade inte riktigt mitt mål och om det är värt en iPhone eller inte det får vi se fram över :)

Idag har jag blivit utmanad till att springa Göteborgsvarvet 2011, och Susa, denna gången ska vi göra det tillsammans!!!!
Ha en skön söndagskväll, nu blir det valvaka!
KramKram Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis till Wilma och även till dej. Du är superduktig. Kram i massor till er.