onsdag 15 september 2010

Några steg fram och några tillbaks

I går hade jag min första Nordljus visning och det gick ganska bra. Har kommit på en massa saker som jag vill ändra, säga annorlunda och om några visningar kommer det nog kännas bättre. Det är så roligt att komma ut och få visa de underbara produkterna.



♥♥♥

Nu är det bara 3 dagar kvar till jag ska springa Kretsloppet, 5 km. Det är det lopp som har varit mitt mål sen jag började springa veckan innan semestern. Då hade jag inte tränat på 4 år, annat än en massa promenader. I dag orkar jag springa i 50 minuter utan att stanna och inte heller känna att jag håller på att dö! Vad jag ska sätta upp som nästa mål har jag inte bestämt, men kanske Göteborgsvarvet nästa år.... Även om jag sagt att jag ALDRIG ska springa det igen så kan man väl få ändra sig... Vi får se när det kommer ett mail om att vi kan anmäla oss ;)
♥♥♥
Stegen blir mindre, även om det bara är några få. Jag går ner och det är ju mitt mål. Efter helgens bartömning nere i "stugan", med mycket godis och lite fööör mycket vin och drinkar är jag glad att jag inte gått upp. Men man ska njuta av livet och det kommer jag inte sluta med. I lördags morse sprang jag en underbar runda nere i Espevik, ca 8 km utmed havet och kände att jag gillar att springa. Bara att knyta på sig skorna och gå ut. Det roliga är att även M har kommit igång med att springa och även han tycker att det är skönt. I morse var han uppe kl 6:00 och sprang, det trodde jag ALDRIG skulle hända då han är välidgt morgontrött.



Nu har jag bara 96 steg kvar....

KramKram ♥ till er alla/Anna