måndag 6 september 2010

En bra helg

Wow, vilken bra helg det har varit! Den har varit lugn och skön och jag har tränat både lördag och söndag. I torsdags så åkte ju jag och 5 tjejer från jobbet ner till Göteborg och sprang IFORM loppet. Eftersom jag haft ont i min fot så har jag inte kunnat träna som jag velat men det gick väldigt bra ändå. Jag har ju lovat mej själv en ny mobil, iPhone om jag springer 5 km på Kretsloppet under 30 minuter. På IFORM loppet sprang jag på 31,50 så jag ser det inte som en omöjlighet att springa under 30 minuter om två veckor. och få min nya mobil. Så i lördags när jag var ute och morgontränade så körde jag lite intervall träning. Sk...t jobbigt var det, men det kändes bra när det var över.

Igår hade vi en mycket lugn och skön dag! Jag och barnen åkte på bakluckeloppis på Hofsnäs och vi hittade lite ditt och datt. Bla. ett överkast till Wilmas säng som kom från Turkiet. Det var lila, turkost och jättefint i lapptäcksteknik. Eftersom jag inte gillar att använda "gamla" saker så tänkte jag tvätta täcket och det skulle jag nog inte ha gjort. För när jag var klar så hade jag fått blåa smurfhänder, dvs. det fällde ganska så mycket färg. Men täcket blev superfint så jag ska försöka visa det någon dag...

När det gäller mat och vikt så har det gått bra denna helg. Jag har inte ätit massa godis och inte heller chips eller annat snacks och det känner jag mej supernöjd med. Så nu har jag 98 steg kvar på min resa fram till jul....

Med önskan om en bra vecka!!!
KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: