måndag 21 februari 2011

Nu är det bokat och betalt

och det finns inte någon återvändo...


Jag ska springa Göteborgsvarvet... och ja, jag vet vad det innerbär då jag har gjort det en gång tidigare. Då lovade jag mej själv att jag ALDRIG skulle göra det igen, men men... man ska ALDRIG säga ALDRIG!!!!Så nu har jag letat fram ett träningsprogram som ska göra mej redo för denna utmaning. Det kommer bli en utmaning men jag hoppas att det ska bli en rolig sådan. Jag ser fram emot när jag kan börja springa ute igen även om det är trevligt att springa i garaget. Målet är att jag ska springa på ca 2 timmar och denna gång ska jag låta bli energidrycken som pajade min mage förra varvet....
Med maten går det så där, jag har kommit i en svacka! Det blir lätt så när jag reser, när barnen är sjuka (nu har alla tre har influensa) och Magnus är borta på jobb. Men bara jag är nere i vikt till badsäsongen börjar så är det bra och med bara 2-3 kilo kvar ska det väl inte vara några problem.
Nu ska jag gå och natta mej, då jag varit vaken med hostiga och febriga barn varje natt sen i lördags...
Ha det bäst ♥ Anna

Inga kommentarer: