fredag 18 februari 2011

Födelsedagspresent

Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera här då! Det har hänt mycket sedan senaste inlägget!!! Jag har jobbat massor, både i Borås men även i Stockholm. Det tar på krafterna att flyga och nu sitter jag här uppe Stockholm igen. Men igår så gick flyget som det skulle och jag var på plats strax innan 8. Nästa vecka är sista gången för ett tag som jag ska hit och det är ganska så skönt. Men det är bra att brygga broar och ibland kan det hjälpa till att bli bättre i sitt jobb!

Sen så har vi den glada biten, jag blev friskförklarad förra veckan!!!! Hela min tumör är borta och jag behöver inte vara orolig för att den kommer igen! Så det känns väldigt bra!

Idag så hämtar Magnus mej på Landvetter och så drar vi vidare till Saint Jörgens Spa i Göteborg. Det var min födelsedagspresent från honom och det ska bli skönt att få rå om varandra lite. Med småbarn blir det ju inte så ofta som man kommer iväg själva.

Det tråkiga är att jag har en liten tjej hemma med feber och hosta. Men jag lämnar henne i mormors vård så jag är inte det minsta orolig. De ska äta taco, godis och bara mysa, så det blir nog bra!
Ha det bäst ♥ Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktigt trevlig kväll. Pyssla om varandra ordentligt och njut!! Fira dig och fira att du är friskförklarad. KRAM ANT

Unknown sa...

Hoppas ni hade det riktigt skönt. Krya på kramar till mosters lilla älskling.
Härligt att du blev friskförklarad.
Kramiz Syrran