torsdag 17 mars 2011

Har hittat en kul idé

Nu börjar man ju få lite vårkänslor när solen skiner och temperaturen börjar hålla sig på + Eftersom det inte blir något växthus i år så får jag väl börja se mej om efter lite mindre projekt fram tills vi får tid att bygga mitt "hus". Men här är i alla fall det växthus som vi kommit överens om att köpa. Om det blir till hösten eller nästa vår får vi se efter sommarens övriga trädgårsdprojekt som vi dragit igång. (Bild lånad från www.willabgarden.se)

Jag har i alla fall hittat en kul grej som jag tänkte göra i sommar som inte tar så mycket tid! Nu är jag på jakt efter en stol med borttagbar dyna, så har du någon över får du gärna tänka på mej ;O)(bild lånad från en blogg som jag tyvärr inte har sparat namnet på)

Ett annat projekt, av mindre storlek, är att få det lite mer mysigt på altanen. Så har du några bra tips på vart man kan hitta inspiration får du gärna dela med dig!
Ha det bäst ♥ Anna

2 kommentarer:

Jag sa...

Hej Anna såg den oxå på en blogg tänkte göra samma sak iår:) Jag ska gå på auktionen i aplared idag! får se om man kan göra ngt fynd där.. Lycka till. Kram

Anna sa...

Hoppas att du gör många fina fynd! Hinner inte gå i kväll men jag hoppas att jag hinner med lite loppis morgon :)