söndag 13 mars 2011

Skön slappar söndag

Vilken underbar dag det har varit i dag. Solen har visat sig och värmen kom, ja det närmade sig 10+ och det är väl det varmaste vi haft på 5 månader. Det är så skönt att höra fågelsång och se snön smälta.

I dag har vi haft en skön söndag som för min del började halv sju med 7 km löpning. När jag var klar så stod frukosten framdukad och det var bara att sätta sig till ett dukat bord. Skönt!

Efter frukosten tog jag med mej M&T till ICA Maxi för att veckohandla, och M&W åkte till badhuset. Efter handlingen var de små så trötta att de somnade i soffan, så jag kunde fokusera på att röja lite.

Jag fick till och med till ett brödbak, så nu luktar det ljuvligt nybakat i hela huset.


Snart så ska alla småttisarna i säng och jag se om jag inte kan scrappa lite. Ha en skön söndagskväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: