lördag 26 mars 2011

Inspirerad av "Mitt liv som Hellner"

Idag har jag tagit min träning till en ny nivå! Jag vill bli snabbare och mer uthållig och har efter att ha tittat på "Mitt liv som Hellner" som gått på tv insett att jag måste öka min träning och träna hårdare helt enkelt. I fredags så gjorde jag mitt första utomhus löppass och det gick bra men inte så fort som jag ville. Jag hade i och för sig med mej Wilma på cykel som gjorde att jag inte fick någon bra rytm, men det är nog egentligen bara en dålig ursäkt! Så nu kommer jag köra stenhårda intevall pass där målet är att jag ska vara slut när jag är klar. Detta gjorde jag alltså i morse på löpbandet och Jisses vad trött jag blev. Men nu känns det bara bra och det kommer bli super det här. Det är nog bra att hitta ny motivation i mellanåt för att förbättra sig.

Igår så blev jag lite sugen på att testa något nytt så jag har faktiskt bakat macarons. Alla skriver att det är så svårt men jag vet inte om jag håller med, för jag tyckte att det gick rätt så lätt. Och goda blev dom också, jag gjorde med hallonsmak på smörkrämen och alla som smakade tyckte att de var super! Receptet hittade jag på recept.nu och om du vill baka egna så söker du bara på Franska Macarons.

Nu ska jag ut i solen, så ha en skön lördag!
Ha det bäst ♥ Anna

Inga kommentarer: