måndag 28 mars 2011

Minimässa i Hestra stugan

Igår var jag med på en mini-mässa som anordnades i Hestra Stugan. Det kom förbi många som ville handla och titta så det blev en kul eftermiddag!
Sen så avslutade jag helgen med ett långt löppass, hela 10,5 km blev det och hjälp vad stumm i benen jag blev. Hur i hela friden ska jag orka springa 21 km?!?!!? Men idag känns det ganska så bra och det gäller kanske bara att vänja sig långsamt. Programmet jag följer är ganska så hårt och jag känner att det kommer bli en tuff vår, träningsmässig men det behöver jag för att orka springa Göteborgsvarvet. Målet är ju fortfarande att kunna springa på runt 2 timmar :O)

Till sist vill jag visa ett avtryck från en kille som gillar att ta dagen som den kommer. Nu är det mycket vårkänslor i denne kattkille och han längtar bara tills mössen vaknar ordentligt så han får börja jaga igen!
Ha det bäst ♥ Anna

Inga kommentarer: