fredag 1 april 2011

Äntligen fredag...

Som jag har längtat efter denna helg! Det händer massa roliga saker i helgen och jag hoppas att inget händer så att vi måste ställa in något av det roliga.

I kväll så ska jag och bästa tjejvännerna gå till Babbel och äta tapas. Vi har försökt länge att få till detta, men sjukdomar har satt stopp för det, men så i kväll blir det äntligen av! Babbel har Borås bästa tapas, (enl. mig) och det ska bli så gott att få äta ute UTAN barn. I kväll ska jag inte heller tänka på vad jag äter utan bara njuta av en trevlig kväll i goda vänners sällskap! Jag får ta igen det på morgonens löppass!

I morgon så ska jag tapetsera i garderoben och försöka få lite ordning och struktur där inne. Jag håller tummarna för att vintern snart är slut så att jag kan få plocka bort alla tjocka overaller, vinterskor och alla mössor och vantar som ligger i högar överallt. Det blir ju så när man är 5 i familjen :O) Men jag har en plan och jag hoppas att den kommer lätta lite på tillvaron!

Sen i morgon kväll är det dax för 40 år kalas för goa grannen Mathias. Det blir stort baluns och mormor kommer och passar M&T, för W har bestämt att hon ska med! T var inte så ledsen för det för då skulle hon få mysa med mormor och bara äta godis :O) Lilla charmtroll!

Sen blir det nog en lagom soft söndag där garderobsprojektet troligtvis fortsätter!

Ha en superbra helg ♥ Anna

Inga kommentarer: