måndag 4 april 2011

Nya naglar och ny garderob, fas I

I torsdags förra veckan så var jag och gjorde i ordning mina naglar. Jag testade ett nytt ställe i Knalleland, Nail Icon och jag blev väldigt nöjd! Tjejen som gjorde mina naglar var elev men jag har svårt att tro att det blivit bättre om någon annan gjort det. Så här blev dom:

I lördags när jag vaknade så röjde jag ur hela garderoben i hallen. FAS I hade börjat men Magnus suckade och tyckte att jag var väldigt jobbig, men det ignorerade jag bara. Så här såg det ut innan jag började: Efter 5 timmar såg det ut så här och jag blev supernöjd med resultatet och även M blev nöjd! Det bra var att jag fick röja ur kläder och skor som inte används och det gör att det blev lite mindre rörigt.


Nu är det bara nytt förvaringssystem som ska inhandlas och monteras, men det får komma i veckan.

Ha det bäst ♥ Anna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snyggt, både naglar och garderob. Kram syrran

Carolines Vita vingar sa...

Vilken fin tapet! Kram