fredag 15 april 2011

Nya löparskor ska få fart på mig igen...

Förra helgen så fick jag så vansinnigt ont i mitt knä att jag knappt har kunnat springa. Efter en lång fundering så insåg jag att det var mina skor som orsakade detta, de var helt enkelt slut. Så igår bar det av till Fotriktigt för att köpa nya. Så nu får ni se upp på vägarna när jag kommer susa fram i mina nya fina Saucony ProGrip Hurricane :O) Visst var de snygga och de matchar min knallrosa tröja så fint. Syns man inte så finns man inte, eller hur var det!?!?!?I veckan som varit så har jag varit i Stockholm på Testforum 2011 och jag hade faktiskt Globen som utsikt från mitt hotellfönster. Det är trevligt att åka bort men hemma är ju alltid bäst! I helgen så kommer vi elda upp ris som är kvar från träden som togs ner i vintras, vi kör en liten påskbrasa redan denna helg!

Jag hoppas att ni får en skön helg!

Ha det bäst ♥ Anna

1 kommentar:

Cattiegirl sa...

Hamnade på din blogg via nån annan scrapblogg men har varit här förrut då du skrivit om er "Hälsoplan". Var Testforum bra? Jag brukar åka men kom inte iväg i år. Kommer dock ihåg mjukglassmaskinen som var väldigt rolig! :-)
Kram
//Cattie